מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
ד
ד"ר אמיר וינטראוב
מנהל יחידת IVF בלניאדו
תקציר קורות חיים

ד"ר וינטראוב הינו בוגר בי"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים, התמחות בילוד וגינקולוגיה בבי"ח שערי-צדק ותת התמחות בתחום הפוריות באוניברסיטת טורונטו בקנדה.

ד"ר וינטראוב שימש בעבר כרופא בכיר באגף נשים ויולדות וביחידת ה- IVF בשערי צדק, ובמסגרת תפקידו ריכז את בדיקות ההידרוסונוגרפיה, והיה למעשה היחיד בארץ המבצע בדיקה זו ברפואה הציבורית. הבדיקה מתבצעת בשלבי הבירור המוקדמים של בעיית פוריות, ומצמצמת את הצורך בבדיקות הכרוכות בחשיפה לקרינה.

ד"ר וינטראוב הינו חבר האגודה הישראלית והאירופאית לפוריות ומשתתף כסוקר מדעי במספר כתבי עת בינלאומיים. הוא קיבל מספר פרסים על עבודות מחקר שביצע ועל הצטיינות בהוראה לסטודנטים לרפואה באוניברסיטה העברית.

ד"ר וינטראוב משמש משנת 2017 כמנהל היחידה לפוריות והפריה חוץ גופית (IVF) בבי"ח לניאדו, וכן כסגן המנהל הרפואי של בית החולים. במקביל, הוא מבצע טיפולי הפריה חוץ-גופית ושימור פוריות בבי"ח אסותא לחברי כל קופות החולים.

הוא נכלל ברשימת הרופאים הבכירים היועצים בילוד, גינקולוגיה ופוריות האשה והגבר במסגרת הביטוחי המשלימים של קופ"ח כללית, לאומית ומאוחדת ובביטוחי הבריאות המובילים. במרפאה הוא עוסק גם במעקבי הריון ובגינקולוגיה כללית.