מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
מלר"ד – מחלקה לרפואה דחופה
תפריט

קבלה מיון: 09-8604624
דלפק אחיות: 09-8604619
יחידת טראומה: 09-8609238, 09-8609286

אגף מזרחי, בניין מיון, קומה כניסה
למפת בניין מיון – לחץ כאן

מנהל המלר"ד: ד"ר רועי מידן
אחות אחראית: גב' יהודית אייזקס
אח אחראי טראומה: מר זוהר פטלג'ן
אחות מוסמכת– גב' רננה שטרן
עובדת סוציאלית: גב' הדס רוחם

צוות רפואי בכיר
מנהל מחלקת מיון
אחות אחראית מלר"ד
אודות המחלקה

למלר"ד מגיעים מטופלים עם מגוון פציעות ומחלות פנימיים, אורתופדים, נוירולוגים, אורולוגיים, טראומה וכו'. מטרת המחלקה להעניק טיפול רפואי וסיעודי, ראשוני ודחוף, לכלל האוכלוסייה ללא הבדל דת, מין, גזע ולאום, מתוך הבנת ערך בקדושת החיים ובכבוד הזולת. הטיפול במלר"ד מבוסס על "תורת ישראל- תורת חיים", הקוד האתי בסיעוד וחוק זכויות החולה. אנו רואים את המטופל ומשפחתו כלקוחותינו ומחויבים למתן שרות אופטימאלי.
תפיסת המטופל היא כשלם, כאדם בעל זהות המשתייך למסגרת משפחתית וחברתית עם ערכים וצרכים מעבר למחלתו כשהטיפול בו הוא טיפול הוליסטי.

המחלקה לרפואה דחופה מתאימה את עצמה לשינויים החברתיים הרבים, ההתקדמות הטכנולוגית והתמורות הרבות החלות במקצוע הרפואה דחופה ובסיעוד, במטרה לתת טיפול מקצועי, איכותי ואנושי למטופל ומשפחתו, תוך מחשבה כלכלית יעילה בצד שיפור איכות מתמיד,השילוב של ידע, מקצוענות, טכנולוגיה מתקדמת יחד עם גישה אמפאטית ואכפתית המתחשבת בזכויות המטופל ורוח ההלכה מהווים את היסוד להשקפת עולמנו.

חזון המחלקה לרפואה דחופה הינו להוביל את העשייה במלר"ד למצוינות, לשיפור מתמיד באיכות הטיפול ובשירות הניתן לחולה ולמשפחתו.

אגף המהלכים

מטרת אגף המהלכים ליעל את עבודת המלר"ד ולקצר את משך השהייה במלר"ד של המטופלים הקלים והניידים, תוך וויסות החולים הקלים והניידים לאתר טיפול המאפשר מענה מהיר ואיכותי תוך יצירת הזדמנות לצוות המלר"ד לתת דגש לחולים היותר קשים בזמני המתנה קצרים.

בעקבות פתיחת אגף המהלכים, נערך שינוי מהותי בשיטת זרימת המטופלים במלר"ד, כאשר כל המטופלים המוגדרים כ"שוכבים", מוכנסים לאגף השוכבים, בחלוקה לפי "צדדים", ללא הפרדה בין מטופלים פנימאים או כירורגים ומקבלים טיפול ראשוני ע"י הרופא הפנימאי במלר"ד.

צוות המחלקה

הצוות כולל רופאים מומחים ברפואה דחופה, פנימית, כירורגיה, אורתופדיה ונוירולוגיה. האחיות והאחים, הינם מוסמכים/ות ורובם הגדול בעלי תארים אקדמאים ובעלי הכשרה של קורסים ייחודיים ברפואה דחופה, עובדה שתורמת למקצועיות גבוהה במתן טיפול כוללני במגוון רחב של בעיות בריאותיות, הצוות כולל גם טכנאים, כוחות עזר ובטחון, בכל שעות היממה נמצא במחלקה צוות קבוע של רופאים, הכולל 4 רופאים, 5 אחים/יות  ו-2 כוחות עזר, בפיקוח רופא בכיר.

נוהל וסדר הטיפול בפונה:

  • רישום בקבלה.  רצוי להצטייד במכתב הפניה רפואי (מקרים המגיעים באמבולנס מוכנסים ישירות לחדר לקבלת טיפול) ומסמכים רפואיים כמו: מכתבי שחרור מאשפוזים קודמים, תרשימי אק"ג  קודמים, תוצאות בדיקות הדמיה ומעבדה קודמים, ורשימת תרופות.
  • בדיקה ראשונית על ידי אחות (שמיעת הבעיה, לקיחת מדדים חיוניים וקביעת דחיפות הטיפול: מיידי, דחוף, דחוף למחצה או לא דחוף).

  • בדיקה על ידי רופא וקביעת הבדיקות (בדיקות דם, שתן, צילומים ועוד) והטיפול הדרוש. השהיה לקבלת טיפול וקבלת תוצאות הבדיקות.
  • שחרור מהיחידה, הביתה או לאשפוז.

כל פניה לחדר מיון מחייבת כיסוי כספי או טופס 17.

מידע נוסף

קיבוע בגבס – לחץ כאן
חבלת ראש – לחץ כאן
טריאג מלר"ד  – לחץ כאן
כאב – לחץ כאן
כאבי בטן – לחץ כאן
כאבים בחזה – לחץ כאן
צליפת שוט – לחץ כאן
תפירה והדבקה – לחץ כאן
מלר"ד מידע כללי – לחץ כאן

© כל הזכויות שמורות לבית חולים לניאדו 2024
SEO COMPANY WEBSITE BY