מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
מיון נשים ויולדות
תפריט

ללדת איתך בדרך שלך

שביל הלידה מתחיל ברגע גילוי ההיריון
אורכו תשעה חודשים וחיים שלמים אחר כך.

לפרטים נוספים >

טלפון: 09-860-9567

בניין נשים ויולדות קומה 3

ד"ר נימרוד ויצמן

גב' רונית ענבר

צוות רפואי בכיר
ד
מנהל מיון נשים ויולדות
אחות אחראית מיון נשים ויולדות
אודות מיון נשים

למיון נשים ויולדות לניאדו פונות מדי שנה בממוצע כ- 25000 נשים, התחדשנו במיון יולדות חדש גדול ומרווח שמכיל 4 עמדות ניטור ו-4 חדרי בדיקת רופא, במיון גניקולוגי יש 2 עמדות טיפול וחדר בדיקת רופא. במיון אמבולטורי/הריון עודף יש 3 כורסאות נוחות וחדר בדיקת רופא. הצוות במיון הינו צוות מיומן הכולל רופאים מומחים ומתמחים, מיילדות, ואחיות מוסמכות ואשר סיסמתו הינה חמלה ומצויינות, כל פונה למיון עוברת בדיקת קבלה ראשונית הכוללת:

  1. סימנים חיוניים
  2. תשאול על ההיסטוריה הרפואית וסיבת הפנייה

 בהתאם לאופי הפנייה תופנה האשה להמשך בירור במיון עד לבדיקת רופא והחלטה על קבלה לאשפוז או שחרור.

מיון יולדות

למיון יולדות יש להגיע עם התחלת הלידה או עקב כל סיבה אחרת הקשורה להריון החל משבוע 22, כדוגמת צירים מוקדמים, דימום, ירידת מים מוקדמת, ירידה בתנועות העובר, חשד לעובר קטן, חשד לעובר גדול, חשד לריבוי מי שפיר, יתר לחץ דם גבוה וחשד לרעלת הריון, סוכרת לייעוץ ואיזון, ניטור חשוד בקהילה ועוד.
לאחר שיימדדו לחץ דם, חום, דופק ולאחר בדיקת שתן וביצוע מוניטור לעובר, התחנה הבאה במיון היא בדיקת רופא/ה. גם כאן תישאלי על מהלך ההריון עד כה. הרופא יעבור על כרטיס מעקב ההריון שלך, יבדוק אותך ויחליט על בדיקות נוספות, הפנייה לחדר לידה, אשפוז או שחרור הביתה.

מיון אמבולטורי-ניטור מיילדותי/הריון עודף

במסגרת המיון יש אגף המיועד לביצוע מעקב הריון בנשים הריון בנשים החל משבוע 40 להריונן, צוות המיון כולל רופאי נשים ומיילדות. המיון פועל בין השעות 08:00-13:30.

מיון נשים

במיון נשים ינתן שירות לנשים בהריון עד שבוע 22 ולנשים שאינן בהריון הפונות עם תלונה גינקולוגית כגון:

  • כאבי בטן
  • ציסטה שחלתית
  • שיזור שחלתי
  • הריון מחוץ לרחם
  • דמם ממושך
  • דמם בין וסתות
  • טיפולי פוריות וסיבוכיהם
  • ממצא סונוגרפי חשוד

במיון יולדות יש צג עם ניטור מרכזי, שניתן לצפייה מכל מקום במחלקה, משגר לצוות התרעה במקרה שיש סימנים למצוקה של העובר, קיים  שירות אולטרסאונד בחדרי בדיקת הרופא ואם צריך ניתן לשלוח ליחידת האולטרסאונד של האגף וכן ובמידת הצורך הרופא יעשה שימוש במכשיר אולטרסאונד נייד ליד מיטת הבדיקה.
במיון יולדות כל תלונה מטופלת במלוא תשומת הלב ואנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לזרז ולייעל את השהייה שלך במיון ככל הניתן. אם הגעת למיון לאחר שהחלה ירידת מים, לא תשוחררי לביתך ולאחר בדיקה תופני ליילוד או לאשפוז.

חשוב לנו שתדעי שאנחנו מודעים למצב הרגיש בו את נמצאת כשאת מגיעה אלינו, ולכן נעשה הכל כדי לתת לך מענה זריז ככל האפשר ולהקל על מצבך הרפואי, גם כאשר הפנייה כשלעצמה אינה מוגדרת דחופה. במקרה כזה, ייתכן וזמן ההמתנה יהיה ארוך יותר.

מידע נוסף

למידע על גרידה במקרה של הפלה טבעית – לחץ כאן

למידע על טיפול תרופתי במקרה של הפלה טבעית – לחץ כאן

למידע נוסף על שרותי מרפאות אגף נשים ויולדות – לחץ כאן

 

מאמרים
© כל הזכויות שמורות לבית חולים לניאדו 2024
SEO COMPANY WEBSITE BY