מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
ד"ר מרק בארגבל – מנהל היחידה לרצפת האגן בבי"ח לניאדו – מונה לפרופסור

מנהל היחידה לרצפת האגן, ד"ר מרק בארגבל קיבל לאחרונה מינוי כפרופסור חבר קליני מטעם הפקולטה לרפואה ע"ש אדלסון באוני' אריאל ובנוסף הוזמן להשתתף כמנחה מושב ומרצה בכנס WORLD CONGRESS ON Abdominal & Pelvic Pain שהתקיים בליון בצרפת.

ד"ר מרק בארגבל, מנהל היחידה לרצפת האגן בבי"ח לניאדו מונה לאחרונה כפרופסור חבר קליני מטעם הפקולטה לרפואה ע"ש אדלסון באוני' אריאל. ד"ר בארגבל, רופא בעל שם עולמי בתחומו הינו חלוץ הגישה האינטגרטיבית בכל הנוגע לטיפול בכאבים בטניים ואגניים – גישה המשלבת מספר רב של דיסצפלינות קליניות על מנת לתת מענה הוליסטי למטופלים/ות גישה הלוקחת בחשבון את כלל המערכות, האיברים, השרירים והעצבים הרלוונטיים. בעבודתו של ד"ר בארגבל , הוא משתף פעולה עם רופאים כירורגיים, גניקולוגיים, גסטרואנטרולוגיים וכן עם פיזיותרפיסטיות רצפת אגן. פרופ' שי אשכנזי , דיקן הפוקלטה לרפואה באוני' אריאל בירך את ד"ר בארגבל על המינוי ואמר "הסכם הסינוף שחתמנו לפני זמן לא רב עם בי"ח לניאדו נותן את אותותיו. נמשיך להעניק מינויים אקדמיים לרופאים בעלי שם העוסקים בעבודה קלינית בשטח לצד ביצוע מחקרים בתחומי עיסוקם".

לצד המינוי כפרופסור, הוזמן ד"ר בארגבל להנחות מושב בכנס WORLD CONGRESS ON Abdominal & Pelvic Pain שהתקיים בליון בצרפת בשבוע שעבר, בכנס השתתפו כ-400 רופאים מרחבי העולם ממגוון רחב מאד של תחומי התמחות. המושב אותו הנחה ד"ר בארגבל עסק בנושא של כאבים אנו-רקטליים, ובמהלכו הרצה ד"ר באגבל בנושא "השפעת כאב ממושך על מערכות שרירים ועצבים ודרכי הטיפול הרלוונטיות". מדובר על הרצאה המשנה את פרדיגמת הטיפול באיבר ספציפי, לא עוד התמקדות אך ורק באיבר עצמו, אלא מתן מענה לכלל המערכות הקשורות לאיבר הספציפי ובכך לאפשר הקלה על כאב ממושך הפוגע משמעותית באיכות החיים ובתפקוד.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו מסר כי "אנו ממשיכים להצעיד קדימה את בית החולים כמוסד אקדמי בעל איכויות ומוניטין. מינוי ד"ר בארגבל כפרופסור חבר קליני הינו משמעותי וחשוב עבור הסטודנטים המגיעים ליחידה בראשותו, לצד אפשרויות שונות לביצוע מחקרים פורצי דרך בתחום התמחותו – ברכות !".