מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
מסיבת החלמה יוצאת דופן לעשרות נשים שחלו בסרטן השד

רגעים משמחים במכון האונקולוגי בבי"ח לניאדו

מסיבה כזו לא רואים בכל יום… עשרות נשים שהחלימו מסרטן שד, לאחר שטופלו במכון האונקולוגי בבי"ח לניאדו – חגגו יחד את החלמתן. המסיבה התקיימה לקראת "פורים קטן" והתקיימה כמסיבת תחפושות ובאווירה פורימית שמחה במיוחד.

בשבוע שעבר, התאספו כ-40 נשים מכל גווני החברה הישראלית למסיבה יוצאת דופן – מסיבת החלמה ! למסיבה הגיעו עשרות מטופלות, שטופלו במכון האונקולוגי בבי"ח לניאדו ולאחר מגוון טיפולים / ניתוחים הן כבר בסטטוס של "פוסט".  במסיבה כמו במסיבה, הוזמנה די ג'יי, ארוחה מפנקת, תחפושות וריקודים.  המסיבה יוצאת הדופן התקיימה בלופט מפואר באזה"ת נתניה. המיקום , הכיבוד , התפאורה והתכנית האמנותית נתרמו ע"י עמותת "חסד על גלגלים" בראשות שניר זוארץ וכן ע"י עמית ארצי – בעלי מוטורוס נתניה.
המטופלות שהחלימו, רקדו עד השעות הקטנות של הלילה כשהן אומרות אחת לשניה "זה שאני נמצאת פה עכשיו, זה נס ! איזה כיף זה לרקוד ולחגוג את הדבר הבסיסי ביותר.. חיים ! אני מרגישה שקיבלתי את החיים שלי בחזרה, אני אסירת תודה לצוות כירורגית שד בבי"ח לניאדו בראשותה של ד"ר חני ברלב, ולצוות המכון האונקולוגי – ד"ר ניל פרידמן והאחות האחראית גב' זיווה חנוכה".
חלק גדול מהמחלימות יצרו קשרים חברתיים והן מהוות מעין קבוצת תמיכה אחת לשניה, לצד קבוצת תמיכה רשמית אותה מפעילה האחות האחראית של המכון האונקולוגי – גב' זיוה חנוכה.
ד"ר ניל פרידמן, מנהל מכון האונקולוגי בבית חולים לניאדו בירך את החוגגות ואמר "זה רגע שאולי הוא השיא של הקריירה שלי. אני מאד מתרגש להיות פה. לנשים יש את התקווה והחוסן הנפשי שנותן לנו כעם להתגבר על הכל !".