מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
הסכם לשת"פ אסטרטגי בין בי"ח לניאדו לבין שני בתי חולים בסין

הסכם לשת"פ אסטרטגי בין בי"ח לניאדו לבין שני בתי חולים בסין – בי"ח NJPH ובי"ח HFPH ממחוז יאנג זו – נחתם היום בטקס חגיגי

משלחת של כ-15 אנשי צוות משני בתי החולים הגיעה היום לבי"ח לניאדו על מנת לחתום על ההסכם. בראשות המשלחת עמדו נשיאי בתי החולים: מר Xu Daoling נשיא בי"ח NJPH ומר Xu Keping נשיא בי"ח HFPH

הסכם לשת"פ אסטרטגי נחתם היום בין בי"ח לניאדו לבין שני בתי חולים במחוז יאנג זו בסין.שני בתי החולים NJPH ו-HFPH משרתים כ-20 מליון תושבים במחוז יאנג זו. המשלחת הסינית שכללה את שני נשיאי בתי החולים וכן מנהלי מחלקות ואנשי מנהלה, התקבלה ע"י הנהלת בי"ח לניאדו בראשותו של המנכ"ל מר נדב חן, המנהל הרפואי פרופ' צבי שמעוני, מנהל היחידה לרצפת האגן פרופ' מרק בארגבל, מנהל המחלקה הכירורגית ד"ר מוריס ונטוררו, מנהלת אגף נשים ויולדות ד"ר יעל יקל ומנהלי מחלקות נוספים.

פרופ' בארגבל, שושבין ההסכם לשת"פ אסטרטגי, הינו רופא בעל מוניטין בינלאומי בתחומו ומגיע לסין לעיתים קרובות על מנת לשתף את הידע הרב שלו עם קולגות בתחומי הגינקולוגיה, כירורגיה ועוד.

הסכם השת"פ עוסק במגוון רחב של נושאים ובהם חילופי משלחות קליניות, שיתוף ידע בתחומים מנהליים ואדמינטרטיביים ועוד. ההסכם נחתם לאחר שפרופ' מרק בארגבל קידם את שיתוף הפעולה, למען בריאותם ורווחתם של מליוני אזרחי סין ולמען בריאותם ורווחתם של כ- 500000 תושבי נתניה והשרון.

המשלחת המכובדת סיירה במרכז הילודה והתענינה רבות בהליכים קליניים בקרב נשים ולדניות, היות ובקרוב אמור הפרלמנט הסיני לאפשר לידה של 3 ילדים , כיום החוק הסיני לא מאפשר זאת. העליה בכמות הלידות הצפויה, הובילה את משרד הבריאות הסיני להבנה, כי יש צורך דחוף להקים מרכזים קליניים לטיפול ברצפת האגן – תחום התמחותו של פרופ' בארגבל. רק לאחרונה נחנכה מחלקה כזו בבי"ח NJPH . את הסיור במרכז הילודה(חדר המיון המילדותי וחדרי הלידה) הובילה מנהלת האגף ד"ר יעל יקל. המשלחת סיירה גם בפגייה החדשה, פגשה אנשי צוות והתרשמה עמוקות מההשקעה של הנהלת בי"ח לניאדו במיגון המחלקה וכן במכשור מתקדם ביותר. כמו כן סיירה המשלחת במחלקה הכירורגית, שם נערך דיון מקיף בנושא של שיתוף פעולה בין גינקולוגים לכירורגים בנושאי רצפת האגן.

נשיאי בתי החולים בסין, מר Xu Daoling נשיא בי"ח NJPH ומר Xu Keping נשיא בי"ח HFPH , הציגו את הפעילות הקלינית המרשימה שמבוצעת בבתי החולים והביעו הערכה רבה לפעילותו הקלינית הבינלאומית של פרופ' מרק בארגבל.

פרופ' מרק בארגבל, מנהל היחידה לרצפת האגן בבי"ח לניאדו אמר במהלך האירוע "זהו שיתוף פעולה שראשיתו בתחום רצפת האגן, אך אנו מאמינים כי הוא יתרחב לדיסצפלינות קליניות נוספות. משלחת של מספר רופאים מסין כבר שהתה בהשתלמות בבי"ח לניאדו במשך חודש שלם. הידע הזה חשוב מאד עבור הנשים הסיניות, אך גם גברים סיניים זקוקים לטיפולים שונים בתחום רצפת האגן".

מר נדב חן,מנכ"ל בי"ח לניאדו הודה לנשיאי בתי החולים על הגעתם ועל ההסכם שנחתם ואמר "לא בכל יום אנו חותמים על הסכם לשיתוף פעולה עם בתי חולים שמשרתים כ-20 מליון איש. הקשרים המקצועיים שפיתח פרופ' מרק בארגבל עם קולגות בסין איפשרו לנו לחשוף את הידע והניסיון הרב שלנו בלניאדו, בעיקר בתחום המילדותי והגינקולוגי, לצוותי בתי החולים בסין. נמשיך להעמיק ולפתח את שיתוף הפעולה הזה, לצד שיתופי פעולה בינלאומיים נוספים".