מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
הכרה ביחידת הפריה חוץ גופית להתמחות

תנופה אקדמית מרשימה בבי"ח לניאדו: היחידה להפריה חוץ גופית IVF הוכרה לביצוע התמחות על ע"י המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית

רפואת רבייה ופריון הינה תחום הדורש בקיאות, הבנה ומיומנות בתחומים מגוונים שמשותפים לדיסציפלינות קליניות שונות :  גניקולוגיה, אנדוקרינולוגיה, אנדרולוגיה, גנטיקה, דימות ועוד. מטרת התמחות על ברפואת רבייה הינה העמקת  הידע והמיומנויות בתחום, בדגש על היבטים אנדוקרינולוגיים של מערכת הרבייה ופיתוח יכולות מחקר בתחום. בוגרי תכנית ההתמחות  יוכלו להשתלב כמומחים בתחום ביחידות להפריה חוץ גופית בבתי חולים ובמרפאות בקהילה . המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית הכירה לאחרונה ביחידת ההפריה חוץ גופית IVF בבי"ח לניאדו כיחידה שניתן לבצע בה את התמחות העל הזו. תכנית התמחות העל מיועדת לרופאים ורופאות שסיימו את שלב ההתמחות ומחזיקים ברשיון של רופא מומחה בגניקולוגיה ומעונינים להמשיך את שלב ההכשרה שלהם לרפואת רבייה ופריון. התכנית תתפרס על פני עבודה של שנה במשרה מלאה ו/או שנתיים בחצי משרה. תכנית התמחות העל כוללת התיחסות לבעיות פריון בשני המינים ומתן מענה מיטבי בהתאם לבעיה הספציפית של הזוג המעונין להכנס להריון, תוך בחינה מדוקדקת של כלל הנתונים הקליניים ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאבחון מדויק של הבעיה.

ד"ר אמיר וינטראוב, סגן המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו ומנהל היחידה  להפריה חוץ גופית IVF מסר "ההכרה ביחידה כגוף שיכול להכשיר מומחים בתחום הרבייה והפריון , הינה אות סיום לעבודה מאומצת של צוות היחידה כולו במשך תקופה ארוכה. קיים מחסור משמעותי של רופאים ורופאות מומחים בתחום ואני משוכנע כי היחידה תוכל להוות בית גידול מצוין לדור ההמשך של הרפואה בתחום הפריון"

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו הוסיף "אנו נמצאים בתנופה אקדמית משמעותית בכל תחומי העשייה הקליניים המבוצעים בבית החולים. אנו רואים בעשייה האקדמית חלק אינטגרלי מהעבודה הקלינית במטופלים ולא פחות חשוב מכך – מדובר על  הכשרת דור העתיד של הרופאים והרופאות במדינת ישראל"