מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
טקס סיום מרגש לבוגרות מסלול הסבת אקדמאיות לסיעוד התקיים בבי"ס לסיעוד בבי"ח לניאדו

טקס סיום של מסלול הסבת אקדמאיות לסיעוד בבי"ח לניאדו התקיים בשבוע שעבר

בוגרות המחזור הראשון של מסלול הסבת אקדמאיות בבי"ס האקדמי לסיעוד בבי"ח לניאדו יוצאות לשוק העבודה

 אירוע מרגש נערך בסוף השבוע שעבר – טקס סיום של בוגרות המחזור הראשון במסלול הסבת אקדמאיות לסיעוד בבי"ח לניאדו. כ-35 בוגרות התיצבו לטקס הסיום, מלוות בבני המשפחה שתמכו בהם לאורך שנות הלימודים  – רוב תקופת הלימודים התקיימה במהלך משבר הקורונה ועל כן היה צורך בתמיכה יוצאת דופן של בני המשפחה. הבוגרות בחרו ללמוד את מקצוע הסיעוד כשמאחוריהן מסלול לימודים והן בעלות מקצוע. חלקן עובדות הוראה במקצועות שונים, חלקן נשות מקצוע בתחום האדמיניסטרציה במערכת הבריאות, חלקן בעלות מקצועות חופשיים וכמעט כולן בעלות משפחה וילדים. במהלך הלימודים, שנמשכו שנתיים וחצי, התעמקו הבוגרות בתחומי דעת רבים הרלוונטיים לתחום הסיעוד והתנסו בעבודה מעשית במחלקות השונות בבי"ח לניאדו.

בטקס הסיום נכחה הנהלת בי"ח לניאדו, המעניק גב מקצועי, קליני וכלכלי להכשרה בבי"ס לסיעוד. ד"ר אסתר שטראוס, מנהלת בי"ס האקדמי לסיעוד בבי"ח לניאדו הודתה למרכזת המסלול הגב' שרה אורן על עבודתה המסורה בתקופה מאתגרת של לימודים בצל הקורונה ואמרה כי " הלימודים אמנם הסתיימו אך העבודה האמיתית מתחילה עכשיו, בשמירה על מקצוענות ואיכות בטיפול, בהקפדה על מתן יחס אמפתי וחומל למטופלים, והמשך התמקצעות והתעדכנות לאורך שנות העבודה" .

גב' אסתר שיר, האחות הראשית בבי"ח לניאדו ציינה באירוע כי "בוגרות רבות של בית הספר האקדמי לסיעוד, בכל מסלולי הלימוד, בוחרות לעבוד לאחר תום הלימודים בלניאדו. זה לא מקרה. האיכות של העבודה הסיעודית, הסטנדרטים הגבוהים שאנו מציבים בפני הצוות, לצד ההקפדה על מתן טיפול הרואה בחמלה ואנושיות חלק אינטגרלי מהטיפול עצמו – מהווה מודל של מצוינות המושך נשות מקצוע איכותיות"

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לנאידו בירך את הבוגרות ובנות המשפחה ואמר "הטקס הזה הוא היסטוריה קטנה בחיים האישיים שלכן והוא היסטוריה גדולה עבורנו כהנהלת בית החולים – זו פעם ראשונה שאנו מביאים לקו הסיום את מסלול הסבת אקדמאיות לסיעוד. הצורך הגובר מדי שנה בנשות צוות מקצועיות ומסורות בתחום הסיעוד, נשות צוות שמקבלות את ה-DNA שלנו כבית חולים שמשלב בסינרגיה מופלאה בין הלכה לרפואה, בין טיפול מקצועי ומדעי לחמלה ואנושיות –  הינו צורך שאנו כהנהלה מחויבים לתת לו מענה. זו הסיבה שראינו לנכון לפתוח לפני כשנתיים וחצי את מסלול הסבת אקדמאיות לסיעוד".