מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
צוות ארגון בוני עולם סייר בבי"ח לניאדו

צוות ארגון בוני עולם סייר במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו

יו"ר ארגון בוני עולם בסיור במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו:  ציוד יחידת ה-IVF  במרכז הרפואי הוא מהמתקדמים ביותר הקיימים כיום בארץ, משמח לראות יחידה כזו המנוהלת על פי כל כללי ודקדוקי ההלכה, בהכוונתם והשגחתם של גדו"י"

יו"ר ארגון בוני עולם, הרב אליקים לבנון שליט"א סייר אתמול , יחד עם צוות היועצים של הארגון הרב שמעון ברונר והרב מרדכי שווימר  – ביחידת ה-IVF  במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו. את פני הרב לבנון וצוותו קיבלו רב בית החולים הרב שוורץ שליט"א, סגן המנהל הרפואי ומנהל יחידת ה- IVF ד"ר אמיר וינטראוב וכן רופאות בכירות מצוות היחידה ד"ר פ' אוסטרובסקי ומאגף נשים ויולדות ד"ר י' יקל וד"ר ת' צור. ד"ר וינטראוב הציג בפני צוות בוני עולם את הציוד החדיש שנרכש לאחרונה עבור מעבדת ה-IVF, את מודל הטיפול של היחידה – מודל בו כלל הייעוציים והפרוצדורות מבוצעות על ידי הרופא האישי אותו בוחרים המטופלים ככל הניתן וכן הוצג חדר הניתוח. ד"ר וינטראוב הציג את חזונה של היחידה לשנים הבאות, חזון הכולל התרחבות פיזית והרחבת שירותים ומרפאות. ד"ר וינטראוב אמר במהלך הסיור "אני שמח לציין כי אחוזי ההצלחה שלנו עומדים על קרוב ל-60% באוכלוסיות הצעירות – מדובר על נתון מרשים מאד!  ברוך ה', שיתוף הפעולה עם ארגון בוני עולם הוא משמעותי ומעניק לזוגות אפשרות לקבל ייעוץ וטיפול מרופאים בעלי נסיון ומוניטין מהשורה הראשונה. נמשיך לקדם שיתופי פעולה גם בשנים הבאות".

הרב אליקים לבנון, יו"ר ארגון בוני עולם אמר בסיכום הסיור "אנו רואים חשיבות רבה בשיתוף הפעולה בין הארגון לבין המרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו לתועלת הזוגות שמבקשים להיות רגועים בידיעה שהכול נעשה על פי כללי ההלכה. נוכחנו לגלות מעבדה חדישה ועדכנית עם הצוות המקצועי ביותר, ואנו בטוחים כי שיתופי הפעולה בינינו רק יתהדקו".