מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות-ד"ר הגר מזרחי-סיירה בבי"ח לניאדו

ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות – ד"ר הגר מזרחי – סיירה בבי"ח לניאדו

ד"ר הגר מזרחי, ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות, הגיעה לסיור ממושך בבי"ח לניאדו. את פניה של ד"ר מזרחי קיבלה הנהלת לניאדו, בראשותם של המנכ"ל מר נדב חן, המנהל הרפואי פרופ' צבי שמעוני ומנהלת האגף הגריאטרי ויו"ר האיגוד הגריאטרי – ד"ר ורד חרמוש.

ד"ר מזרחי קיבלה סקירה מקיפה על התפתחות בית החולים, בכל התחומים, בשנים האחרונות וכן על סיומה המוצלח של תכנית ההבראה, אותה יישמו בבית החולים החל משנת 2017 ועד לקיץ האחרון. ד"ר מזרחי סיירה במחלקת טיפול נמרץ החדשה, שעומדת להתאכלס בימים הקרובים, במחלקה לרפואה דחופה, באגף נשים ויולדות : מיון מילדותי חדש, חדרי לידה ופגייה חדשים ופגשה צוות בכיר במחלקות.

ד"ר הגר מזרחי , ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות אמרה במהלך הסיור "מרשים מאד לראות את מה שקורה בין כתליו של בי"ח לניאדו. ניכר כי הצוות עובד במסירות ובמקצועיות וההנהלה מצליחה ליישם תכניות בינוי ופיתוח בהיקפים גדולים מאד".

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו אמר במהלך הסיור "בית החולים בתנופת התפתחות אדירה בשנים האחרונות, הן בהיבט של בינוי ופיתוח, הן בהיבט של קליטת כח אדם איכותי ובעל מוניטין, והן בהיבט של פתיחת שירותים חדשים. שיתוף הפעולה שלנו עם משרד הבריאות הוא שיתוף פעולה פורה, נמשיך לשמור ולפתח את קשרי העבודה הללו למען רווחתם ובריאותם של כחצי מליון תושבי נתניה והשרון".