מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
שר הבריאות ערך ביקור בבית החולים לניאדו בנתניה

שר הבריאות משה ארבל ממשיך את סדרת הביקורים בבתי החולים בארץ, והיום (יום ג') הגיע לבית החולים לניאדו בנתניה. השר נפגש עם מנכ"ל ביה"ח נדב חן, המנהל הרפואי פרופ' צבי שמעוני, האחות הראשית גב' אסתר שיר והצוות הרפואי.

במסגרת הביקור השר ארבל בחן מקרוב את מחלקת טיפול נמרץ החדשה שצפויה להיפתח במקום בחודש הבא, סייר במחלקה לרפואה דחופה וקיבל סקירה על ההצלחה המרשימה של תכנית ההבראה אותה סיים בית החולים לפני מספר ימים. כמו כן, כללה הסקירה התייחסות לאתגרים שעומדים בפני בית החולים, על רקע הגידול באוכלוסייה וכן על ההתקדמות שנרשמה במוסד בשנים האחרונות ברמה המקצועית וברמת השירות.

בסיור השתתפו חבר ועדת הבריאות, ח"כ משה רוט וגורמי מקצוע בכירים במשרד הבריאות.

שר הבריאות משה ארבל: "בית החולים לניאדו הוא דוגמא למוסד רפואי קהילתי שמעניק שירותי רפואה הכרחיים לכחצי מליון תושבי נתניה והשרון. שמחתי לפגוש את הצוות הרפואי המסור של בית החולים והתרשמתי לטובה מהחזון, מהמעוף ומהחשיבה לטווח ארוך שהוצגו בפניי על ידי הנהלת המקום. בית החולים הצליח בצורה מעוררת הערכה לצאת מתוכנית הבראה ובמקביל להגדיל את היכולות על רקע הגידול באוכלוסיה. אני מלא הערכה על כך. משרד הבריאות בראשותי ימשיך ללוות את ביה"ח ולדאוג שיהיו לו את הכלים להמשיך ולהצליח".

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו "אני מודה לשר משה ארבל ולצוות המשרד שהגיעו לביקור. אנו עומדים בפני פתיחתה של מחלקת טיפול נמרץ חדשה בחודש הבא, זו בשורה ענקית לתושבי נתניה והשרון. אולם אנו לא נחים על זרי הדפנה ומתחילים לעבוד על פרוייקט הדגל שלנו בשנים הבאות – בניית בית חולים ממוגן לרפואה דחופה. אני משוכנע כי כלל הגורמים ובראשם שר הבריאות וצוות המשרד יתמכו ככל האפשר בפרוייקט".