מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
שר התרבות והספורט מיקי זוהר סייר הערב בבית החולים לניאדו וביקר פצועה שניצלה מהטבח ברעים

שר התרבות והספורט מיקי זוהר סייר הערב בבית החולים לניאדו וביקר פצועה שניצלה מהטבח ברעים

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הגיע הערב לסיור בבית החולים לניאדו.
את פני השר קיבלה הנהלת בי"ח לניאדו – המנכ"ל מר נדב חן, המנהל הרפואי פרופ' צבי שמעוני, חבר הועד המנהל הרב דב שטמר, מנהל משאבי אנוש הרב מאיר בעלז.  השר קיבל סקירה מקיפה על התפתחות בית החולים בשנים האחרונות וכן על פרוייקט הדגל של בית החולים בשנים הקרובות- בניית בית חולים ממוגן לרפואה דחופה.
השר זוהר סייר בחללים בהם מבוצעות בימים אלו עבודות על מנת להכשירם כשטחי מקלוט, במחלקה לרפואה דחופה ובחדרי הלידה הממוגנים.

כמו כן, סייר השר במחלקה הכירורגית בה מאושפזת נעם בן דוד שנפצעה במסיבה ברעים. נעם שיתפה את השר בחוויותיה הקשות מהמסיבה , בגעגועיה לחברה שנרצח – דוד יאיר שלום נאמן ז"ל. השר התרגש מסיפורה והציע לה להנציח את זכרו של חברה היקר באמצעות האומנות אותה היא יוצרת.

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו אמר בסיור "אנחנו מבצעים שורה ארוכה של פעולות על מנת להיערך להמשך, כולל הכשרת שטחי מקלוט , הכשרות צוותים ורכש מלאי חירום ועוד. העבודות הללו הן חשובות מאד, אולם הן לא יכולות להוות תחליף לבניית בית חולים ממוגן לרפואה דחופה שיתן מענה מקיף במצבי חירום"

שר התרבות והספורט מיקי זוהר סיכם את סיורו ואמר "התרשמתי עמוקות מהעבודה הנרחבת שמבוצעת פה, הן בטיפול בפצועים מהדרום, הן בטיפול בחולים שמגיעים לפה מבתי החולים זיו בצפת והמרכז הרפואי לגליל בנהריה, כל זאת לצד המשך הטיפול במטופלים מאיזור נתניה והשרון. אני אעשה כל שביכולתי על מנת שבית החולים הזה, שמשרת כחצי מליון תושבי נתניה והשרון ישגשג ויתפתח, הן לשגרה והן לחירום".