מרפאות ומכונים קבע תור לבדיקה / מכון התמצאות בלניאדו צור איתנו קשר
תנופת בינוי ופיתוח מרשימה באגף נשים ויולדות בבי"ח לניאדו – הושק מיון מיילדותי גינקולוגי חד

תנופת בינוי ופיתוח מרשימה באגף נשים ויולדות בבי"ח לניאדו – מיון מיילדותי גינקולוגי חדש הושק בשבוע שעבר

לאחר השקת 12 חדרי לידה חדשים ופגייה לפני כחצי שנה – בשבוע שעבר הושק מיון מיילדותי גינקולוגי חדש בבי"ח לניאדו , בהשקעה של מעל מליון דולר, תרומת משפחת רייזמן. המיון החדש מכיל תאי טיפול, חדרי בדיקה, חדרי רופאים ומקלחות עבור המטופלות

אגף נשים ויולדות בבי"ח לניאדו ממשיך להתרחב ולהשתדרג, חדר מיון מיילדותי-גינקולוגי חדש הושק בשבוע שעבר, זאת בהמשך להשקת 12 חדרי לידה חדשים ומפוארים ופגייה ממוגנת ומאובזרת, במכשור הרפואי המתקדם ביותר. ההשקעה בהקמת המיון החדש עומדת על מעל מליון דולר, עלות הבנייה נתרמה על ידי משפחת צבי ובטי רייזמן. חדר המיון המילדותי-גינקולוגי בבי"ח לניאדו משרת אלפי נשים מרחבי מדינת ישראל, המגיעות ללידה בעקבות אג'נדה מילדותית, אותה מוביל האגף כבר עשרות שנים – אג'נדה  הרואה את האשה במרכז ונוקטת בגישה של התערבות מינימלית, בכפוף לשיקולי בטיחות המטופלת. חדר המיון החדש מתפרס על פני 400 מ"ר והוא מכיל  תאי טיפול, חדרי בדיקה, חדרי רופאים ומקלחות עבור המטופלות. צוות ההמחלקה, בניהולו של ד"ר נמרוד וייצמן והאחות האחראית גב' רונית ענבר, היו שותפים מלאים בהליך התכנון והביצוע ומיקדו את תשומת לב מנהלי הפרוייקט בפרטים הקטנים שעושים את ההבדל, עבור המטופלות, המגיעות למיון ברגעי כאב וחשש, לצד התרגשות ושמחה רבים.

ד"ר מרדכי בן דוד, מנהל אגף נשים ויולדות בבי"ח לניאדו אמר באירוע ההשקה "מחמם את הלב לראות איך במהלך חצי שנה, האגף עובר שינוי כל כך דרמטי ! מטרתו המרכזית של השינוי הינה הענקת  היא חווית לידה טובה ומרגשת, בתנאי אשפוז ומלונאות גבוהים,  עבור נשים רבות, מכל רחבי מדינת ישראל. צוות האגף כולו מגיע מדי יום לעבודה כדי לעמוד במשימה החשובה הזו. כעת, עם פתיחת חדר המיון החדש, אני בטוח כי המטופלות ובני המשפחה המלווים,יקבלו תנאי אשפוז מצוינים כבר מהרגע הראשון !"

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו אמר באירוע ההשקה "המיון המיילדותי-גינקולוגי החדש הוא עוד חלק חשוב משדרוג דרמטי של אגף נשים ויולדות בבי"ח לניאדו. אנו משקיעים עשרות מליוני שקלים בפיתוח ובינוי האגף, על מנת לעמוד בציפיות של אלפי נשים מהדרם, מהצפון והמרכז הבוחרות להגיע ללדת דווקא פה, בגלל היחס האישי והמתחשב, בגלל מדיניות קלינית אחראית ומדודה ובגלל תנאי אשפוז מלונאיים ברמה הגבוהה ביותר. אני מבקש להודות למשפחת רייזמן – צבי ובטי, על תרומתם מחממת הלב  לבניית הפרוייקט !"